O mne
Mám za sebou viac ako štyri roky pracovných skúseností. Keďže som skončil špecializáciu strategický manažment na Fakulte managementu UK, vždy ma to ťahalo do businessovej sféry obchodu. Prišiel však čas na zmenu a ja by som rád vymenil miesto pešiaka na fronte za miesto prípravára stratégie. Vždy ma lákalo prostredie marketingu, reklamy, realizovania dlhodobejších stratégií, posilňovanie brandu, copywritingu a teda prostredie obchodu z opačnej strany. Práve moje skúsenosti priamo z predaja mi umožňujú lepšie vnímať potreby marketingu, product placementu a vlastne celého povedomia značky.
Dôvodom vzniku tohto webu je teda prezentácia mojej osoby a snaha nájsť uplatnenie práve na marketingových, či komunikačných oddeleniach spoločností, prípadne v reklamných alebo mediálnych agentúrach. Písanie ma neskutočne baví a takisto výdatne venujem svoj čas štúdiu anglického jayzka. Angličtinu de facto študujem viac ako dvadsať rokov a nikdy som úplne neprestal. Stala sa mojim celoživotným hobby. Jeden rok na súkromnej škole v Nitre, počas celého štúdia na vysokej škole a jeden rok prekladateľstva; povedzme, že som sa stal závislý. Či už je to analýza textov, preklady, alebo tlmočenie, stala sa mojim najväčším koníčkom a druhým prirodzeným jazykom. Vždy som sa snažil byť kreatívny a vymýšľať všakovaké slovné hračky a nové formy slov a práve toto je cesta, po ktorej by som sa chcel uberať.
Už viac ako rok sa venujem tvorivému písaniu. Celé to začalo čitateľskou vášnou a vyústilo do vytvorenia mini blogu, na ktorom uverejňujem kižné tipy a vlastné recenzie prečítaných diel. Dokonca je na ňom možné nájsť moju úplne prvú poviedku a krátke lyrické útvary Haiku. Rovnakým spôsobom budem neustále zveľaďovať tento web a dopĺňať nové PR články, copy, recenzie atď.
Čo môžem priniesť vám? Je to najmä spomínaný pohľad z druhej strany. Ako account manager som dokonale spoznal potreby podpory zo strany marketingu, brandingu a product managementu. Tie je veľmi tažké vidieť z pracovne, pokiaľ človek nezažil prácu priamo v teréne. Dokážem priniesť kreatívne články, slogany, prípadne návrhy marketingových kampaní na podporenie trhového podielu. Zvýšenie povedomia o značke, či už vlastnými reklamnými akciami, alebo za pomoci mediálnych agentúr. Využitie a zapojenie silných sociálnych sietí.
V súčasnosti spolupracujem so slovenským start-upom Synopsi.tv na zlepšení komunikácie, diverzifikácií komunikačných kanálov, spravovaní sociálnych médií, vytváraní originálneho obsahu a prezentovania značky v médiách a na poli špecifických blogov a portálov v danej oblasti.
Ak Vás moja stránka oslovila a radi by ste mi splnili sen o práci, ktorá je zároveň koníčkom, veľmi rád doplním dalšie potrebné informácie pri osobnom stretnutí, na ktoré sa už vopred teším. Rád príjmem aj krátkodobé stáže v tejto oblasti, ktoré by mi pomohli preniknúť do tajov marketingu a komunikácie a poskytli základ pre budúce smerovanie.
Adam Cagáň